Conditii in care garantia comerciala nu se acorda:
– Uzura fizica normala a produsului;
– Intretinere defectuoasa (produsul a fost spalat in masina de spalat, pentru curatare s-au folosit produse neadecvate: detergenti, solventi, alcool, acetona etc)
– Decolorare, ca urmare a expunerii indelungate la soare sau alta sursa de caldura (calorifer, uscator de par etc.);
– Produsul a fost modificat
– Deteriorari ale produsului in urma unor calamitati (foc, cutremur, inundatie etc.)
– Defecte produse de transportul, manipularea si depozitarea in conditii improprii (temperatura si umiditate excesive, variatii de tip cald – rece);
– Deteriorari cauzate de utilizarea neadecvata, in mod abuziv, incorecta si/sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care produsul a fost testat si proiectat;
– Deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, agatare, lovire, zgariere, etc.), animale de companie, rozatoare sau alti daunatori;
- Folosire necorespunzatoare
– Lipsa certificatului de garantie si a facturii fiscale/bon fiscal.
Pentru defectele de fabricatie, costurile aferente transportului de retur cad in sarcina companiei noastre.
Modalitatea de asigurare a garantiei este
1. repararea produsului in termen de 14 zile de la anuntul clientului
2. daca repararea nu este posibila se inlocuieste produsul cu conditia ca inlocuirea produsului sa nu fie disproportionata fata de lipsa de conformitate. Clientul nu este indreptatit sa solicite anularea achizitiei si returanarea contravalori daca lipsa conformitati este minora. Garantia de conformitate se refera la fete, talpi si captuseala. Sireturile si fermoarele sunt exclise din garantie. TinTin Shop nu are obligatia de a emite copii dupa bonul fiscal.
Pentru solutionarea unei reclamatii privind garantia este necesar sa prezentati in magazin bonul fiscal, produsul complet si talonul de garantie sau sa trimiteti un mail catre contact@tintin-shop.ro