CERTIFICAT GARANTIE COMERCIALA
a produselor achizitonate in magazinul fizic denumirea comerciala de TINTIN SHOP/ LAREDO TRADING SRL din SOS. Sebastian 88 BUCURESTI si www.tintin-shop.ro
- Toate Bunurile comercializate de catre TinTin Shop, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producator.
- Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: contact@tintin-shop.ro
- Toate Bunurile comercializate de catre TinTin Shop, beneficiaza de conditii de garantie pentru neconformitate în baza prevederilor legale și a politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producator.
- Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: contact@tintin-shop.ro
DREPTURILE CONSUMATORILOR privind garantia legala de conformitate sunt cele prevazute de Ordonanta de urgenta 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri, in special in articolele 4-14 din OUG indicata mai sus.
Termene:
Raspunderea vanzatorului privind garantia legala de conformitate, este angajata daca lipsa de conformitate exista la momentul livrarii produsului si este constatata in termen de 2 ani de zile, calculand de la livrarea produsului.
Termenul de garantie curge de la intrarea in posesia consumatorului. Pana la proba contrarie, lipsa de conformitate aparuta in termen de 1 an de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Dupa trecerea primului an de la achizitie, deficientele reclamate, trebuie dovedite de consumator prin prezentarea unor dovezi privind existenta neconformitatilor la momentul livrarii produsului. In cazul in care se constata ca lipsa conformitatii exista la momentul livrarii produsului, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin repararea sau inlocuirea, conf art 11 din OUG 140/2021 cu exceptia situatiei in care acesta masura este imposibila sau disproportionata. Disproportionat presupune costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu o alta masura reparatorie luata in calcul: valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate.
Cosumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa conformitatii este minora.
Conditii in care garantia comerciala nu se acorda:
• Uzura fizica normala a produsului;
• Intretinere defectuoasa (produsul a fost spalat in masina de spalat, pentru curatare s-au folosit produse neadecvate: detergenti, solventi, alcool, acetona etc)
• Decolorare, ca urmare a expunerii indelungate la soare sau alta sursa de caldura (calorifer, uscator de par etc.);
• Produsul a fost modificat • Deteriorari ale produsului in urma unor calamitati (foc, cutremur, inundatie etc.)
- Deteriorari cauzate de utilizarea neadecvata, in mod abuziv, incorecta si/sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care produsul a fost testat si proiectat;
- Deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, agatare, lovire, zgariere etc.), animale de companie, rozatoare sau alti daunatori;
- Produsul NU a fost folosit in scopul in care a fost produs, adica mers; produsele comercializate in magazinul nostru nu sunt recomandate pentru sport, catarare, folosit cu diferite vehicule cum ar fi bicicleta, motor de plastic etc
- – Lipsa certificatului de garantie si a facturii fiscale/bon fiscal.
INLOCUIREA PRODUSULUI SE VA FACE INTERMEN DE MAXIMUM 15 ZILE DE LA DATA INREGISTRARI RECLAMATIEI; DACA PRODUSUL RESPECTIV NU SE MAI AFLA IN STOCUL TINTIN SHOP NE REZERVAM DREPTUL DE A OFERI UN PRODUS CU ACELEASI CARACTERISTICI CA CEL DEFECT. Drepturile consumatorului sunt respectate conform legii 449/2003 modificata si completata prin ordonanta 9/2016, OG 21/1993 cu modificari ulterioare prin legea 296.2004 SI OUG nr. 140/2021
ETAPELE GARANTIEI COMERCIALE
Reclamarea defectului in Magazinul din Sebastian 88, prezentand bonul fiscal, in termenele mentionate mai sus sau in cazul achizitiilor pe site se trimite un mail cu numar de comanda si foto ale neconformitatii la
contact@tintin-shop.ro
1. Emiterea rezolutie POZITIVA – inlocuirea/rambursarea daca inlocuirea nu este posibila, in termen de maximum 15 zile, de la primirea solicitarii.
2. Emiterea rezolutie NEGATIVA – produsul se va inapoia clientului in starea in care a fost luat in custodie, in termen de maximum 15 zile de la primirea solicitarii
INSTRUCTIUNI DE INTRETINERE SI FOLOSIRE A INCALTAMINTEI
Se interzice spalarea incaltamintei in masina de spalat, exceptie facand produsele ce au specificat acest lucru pe eticheta. Incaltamintea trebuie curatata si uscata inainte de aplicarea oricarui luciu, crema sau solutie pentru pantofi. cand folositi aceste produse cititi instructiunile producatorului.
RECOMANDARI se recomanda ca incaltamintea sa fie folosita numai in scopul in care a fost fabricata. Incaltamintea cu fete textile se recomanda a fi purtata doar pe timp uscat deoarece exista riscul patrunderii apei in interior. Contactul prelungit cu apa distruge materialul iar in aceste conditii produsul isi pierde garantia comerciala.
INSTRUCTIUNI DE USCARE Lasati incaltamintea sa se usuce la temperatura camerei, nu uscati la radiator, calorifer, orice sursa de caldura. INSTRUCTIUNI DE DEPOZITARE Incaltamintea nu se va depozita langa surse de caldura, dupa fiecare purtare se curata si se recomanda folosirea suportului de pantofi pentru [astrarea formei.
INSTRUCTIUNI DE CURATARE: SE RESPECTA INSTRUCTIUNILE TRECUTE PE ETICHETA PRODUCATORULUI. FIECARE BRAND/PRODUCATOR DE INCALTMINTE ARE PROPRIILE INSTRUCTIUNI
Pentru defectele de fabricatie, costurile aferente transportului de retur cad in sarcina companiei noastre.
Modalitatea de asigurare a garantiei este
Produsul se inlocuieste cu unul identic, acelas model si numar. Daca produsul nu mai este disponibil, este serie finalizata, se inlocuieste cu un produs din aceasi gama de produs/pret.
Clientul nu este indreptatit sa solicite anularea achizitiei si returanarea contravalori. Garantia de conformitate se refera la fete, talpi si captuseala. Sireturile si fermoarele sunt exclise din garantie. TinTin Shop nu are obligatia de a emite copii dupa bonul fiscal.
Pentru solutionarea unei reclamatii privind garantia este necesar sa prezentati in magazin bonul fiscal, produsul complet si talonul de garantie sau daca comanda este online sa trimiteti un mail catre contact@tintin-shop.ro
Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost gestionată reclamația dumneavoastră prin intermediul Serviciului Clienți, o puteți depune, de asemenea, pe Platforma europeană SOL, disponibilă aici: Online Dispute Resolution | European Commission (europa.eu), sau direct la Direcția
de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor - la http://www.anpc.gov.ro/categorie/1271/sal. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2
Conditii in care garantia comerciala nu se acorda:
– Uzura fizica normala a produsului;
– Intretinere defectuoasa (produsul a fost spalat in masina de spalat, pentru curatare s-au folosit produse neadecvate: detergenti, solventi, alcool, acetona etc)
– Decolorare, ca urmare a expunerii indelungate la soare sau alta sursa de caldura (calorifer, uscator de par etc.);
– Produsul a fost modificat
– Deteriorari ale produsului in urma unor calamitati (foc, cutremur, inundatie etc.)
– Defecte produse de transportul, manipularea si depozitarea in conditii improprii (temperatura si umiditate excesive, variatii de tip cald – rece);
– Deteriorari cauzate de utilizarea neadecvata, in mod abuziv, incorecta si/sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care produsul a fost testat si proiectat;
– Deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, agatare, lovire, zgariere, etc.), animale de companie, rozatoare sau alti daunatori;
- Folosire necorespunzatoare
– Lipsa certificatului de garantie si a facturii fiscale/bon fiscal.
Pentru defectele de fabricatie, costurile aferente transportului de retur cad in sarcina companiei noastre.
Clientul nu este indreptatit sa solicite anularea achizitiei si returanarea contravalori daca lipsa conformitati este minora. Garantia de conformitate se refera la fete, talpi si captuseala. Sireturile si fermoarele sunt exclise din garantie. TinTin Shop nu are obligatia de a emite copii dupa bonul fiscal.